Kamis, 01 Desember 2011

KUMPULAN NOVEL CINTA

Mini Novella - Roses

Mini Novella - Roses
Adakalanya cinta membuat manusia itu menjadi kejam!

Roses

Roses
Tengku Dzaky : Aku masih berhak untuk merebut cinta di hatinya... Yi Zhi: Aku bukan seperti yang kau sangkakan...aku kotor!

Terpukau Seribu Rindu

Terpukau Seribu Rindu

Terpukau Seribu Rindu

Hanya Padamu

Hanya Padamu

Hanya Padamu


Kuintai Cinta Di Dalam Rahsia

(Novel Pertama Saya) - Terbitan 2008

Coke and Sundae II

Coke and Sundae II
Bila gelora melanda kebahagiaan...nakhoda kapal hilang keseimbangan

Coke and Sundae II


Playboy!

Playboy!
Aku lelaki melilit kaum wanita...

Mini Novella - Coke and Sundae


Queen Control

Queen Control
Telunjuknya berbaur arahan!

'Queen Control'


Katakanlah...

Katakanlah...
Butir bicara membisu tatkala mereka bersua muka

Katakanlah...

Satukan Cinta Kita

Satukan Cinta Kita
Masih Adakah Bisikkan Rindu Di Hati Ini (Kesinamungan 566 Hari Mencari Cinta)

Satukan Cinta Kita


566 Hari Mencari Cinta


Saya Kan Ada

Saya Kan Ada
Mulut dia selalu cakap "Macam mana nak kahwin kalau calon suami pun tiada." Si dia ini pula jawab "Apa susahnya...saya kan ada."

Saya Kan Ada...


Awek Skuter!

Awek Skuter!
Kalau aku jadi bintang, siapa mahu jadi bulannya?

Awek Skuter!


Drama King

Drama King
'Lakonan hebat bukan di atas pentas'

DRAMA KING

Enjit-Enjit Semut

Romie dan Julie

Romie dan Julie
Aku mencintaimu hingga ke nafas terakhir - Romie Izary

Romie dan Julie


Bourgenvilla

Bourgenvilla
'Rahsia dalam rahsia'

Tidak ada komentar:

Posting Komentar